Leta i den här bloggen

torsdag 13 januari 2011

Ännu ett träningspass avklarat.

Tränade med Jessica & Andre idag. Gick så jävla bra. Var så otroligt kul. Vi körde styrka & idag låg vi INTE på latsidan & de lär kännas i morgon. Speciellt då jag redan hade träningsvärk idag efter igår ;-). Fast nu ska ja vila ett par dagar. Jobbar i morgon & hela helgen.
Fan va duktiga vi var Jessica :).
Detta måste vi göra om snart.
Beach 2011 here we come ;-)

Å gulle Jessica ska göra matlåda till mig i morgon ;-).
De hade du inte behövt men de uppskattas verkligen. Jag hade ingen & tänkte ja hinner ändå inte äta nån i morgon då ja bara har 15 min rast, men ja hinner nog ;-). Tack vännen. Du ä bäst.

När ja kollade postlådan nu ikväll var där ett paket från moster Susanne. Hon har stickat mig handledsvärmare som jag skall kunna ha på jobbet när de är kallt i kassan. Maja fick en supersöt väska med en hund i & Noel en jätte söt nalle. Gissa om två blir glada i morgon bitti när de får dem. För tyvärr sov den ena när ja öppnade paketet & den andra låg i sängen & skulle somna. Tack snälla syster. Du är så duktig. Kramar i massor.








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar