Leta i den här bloggen

söndag 9 januari 2011

Here we go again.....

Ja förmodligen har Noel öroninflammation igen. Isåfall 4:e sen september.

Vi hade grannarna Hanna & Anders över igår kväll på lite vin & spel. Gud va sånt är mysigt. Gillas skarpt. Tack snälla ni, de var jätte mysigt & trevligt. Å de bästa var ju att jag & Anders vann sista rundan av Pratmakarna :).
Får väl också även om de är motvilligt tala om att Hanna vann i Alfapet. De nyinköpta spelet för dagen som jag tycker är så kul & pratade så varmt om. Tror inte de andra tyckte det....
Fast ja tror de kan va mysigt att spela med Marcus nån kväll.

Som sagt Noel är ju dålig & var vaken hela kvällen & halva natten. Stackarn har nog aldrig sett han så dålig. Hög feber, jätte ledsen & tar sig mot öronen. Han va vaken till 02.00. Sov sen till 06.00 tills Iprenen slutat värka. Marcus gick upp & gav han en ny & han somnade sen om till strax innan 08,00.
Nu på morgonen har ja ringt 1177 & vi har fått en tid till jouren på US kl 11.30.
Återkommer senare med rapport.

Tur att ja inte jobbade idag. Jobbet ringde igår & undrade om ja kunde hoppa in extra & skulle då ha börjat 06,45 vilket innebär att jag går upp 05.20 & om eftersom Noel var vaken till 02.00 så kan ni ju själva räkna ut hur många timmar sömn jag fått. Nu blev de ju ändå inte så många fler men men.
Å sen så känner jag mig inte hundra än heller. Suck stånk stön va ja gnäller.

Så är färdig nu ;-).


Later....

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Tack för igår. Så mysigt. Alfapet var kul, särskilt eftersom jag vann :). Marcus o jag ska slå er nästa gång. Kramar

    SvaraRadera