Leta i den här bloggen

tisdag 21 december 2010

Sjukstugan fortsätter......

Ja det bara fortsätter. Noel feber idag & jätte förkyld. Hostan sitter i & har gjort i evighet känns det som så idag var de bara att ringa vårdcentralen igen. Fick tid först i morgon. Marcus får gå & va hemma i morgon & torsdag om de behövs. Jag behövs nog på jobbet nu ;-) eller vad tror ni? Vi har ju allra mest att göra nu. Idag får jag komma en timme sent till jobbet. Skulle ha börjat 16 men får komma till 17 då Marcus är uppe i det blå, de har flygprov, inte bara att landa kärran & säga ledsen killar men vi måste landa nu för jag måste hem. Inte så lätt alla gånger att inte ha nån nära som kan hjälpa oss, men vi klarar oss fint ändå =).

Tror annars att allt är fixat inför julafton. Ska gå en sväng på Ikanohuset efter jobbet i morgon.
Sen senare på kvällen ska vi & ett annat grannpar in till grannarna Hanna & Anders på lite vin & mys inför julen. Vi hinner ju aldrig ses nu, så tråkigt. På sommaren ses vi nästan jämt & det är så mysigt. En spontan fika eller ett glas rött på kvällskvisten på någons uteplats ;-) Det är livskvalite de =).

Måste även berätta att det finns hjälpsamma människor. Maja på mitt jobb bytte pass men mig dagen innan julafton så vi kan åka till min mamma kvällen innan & ha mys med allihopa. Maja skulle ha rest bort men så blev det ändrade planer & hon sa att vi kunde byta så jag slipper jobba kvällen. Nu jobbar jag till 16 istället för 21,30. Är dig evigt tacksam Maja. Då detta betyder så otroligt mycket för mig. Tusen tusen TACK.

Sitter & lyssnar på Kärleksvisan med Sarah Dawn Finer om & om & om igen. Underbart fin.

För att jag älskar dig så som du är....  För du betyder allting för mig......

Hoppas alla i min närhet vet vad de betyder för mig. Älskar er.

3 kommentarer:

  1. Ni har alltid mig, glöm inte det! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja vet min kära vän & du vet du betyder massor för oss. Glöm inte bort att du inte heller mår bra nu. Så jag ville inte att du skall bli sämre nu. Vi älskar dig. Kramar

    SvaraRadera
  3. Oh vilka fina ord gumman! Älskar er också! Men även att jag har ont, så vill jag hjälpa er, min värk blir absolut inte värre av att umgås med era små guldklimpar! :)

    SvaraRadera