Leta i den här bloggen

fredag 5 november 2010

Latmasken.


Väntar på att Marcus & barnen ska komma hem. Jag har varit hemma idag & ska så även va i morron så får vi se om ja kan jobba på söndag. Fortfarande lite feber & jätte jätte yr. Var till vårdcentralen idag men de är nog virus. Bara att vänta ut, suck. Känns som ja lever i en bubbla, lock för ena örat. De trodde det stod vatten bakom trumhinnan & att viruset satt sig på balans sinnet. Jaja dålig är vad ja är i alla fall. Så min träning får vänta, bäst att vänta ut skiten & låta kroppen återhämta sig. Bara inte latmasken i mig stannar....

Just nu väntar ja på att Marcus & barnen ska komma hem till lite fredagsmys. Lite orkar ja ;-). Marcus ska göra varma ciabattas med Mosarella rödlök & basilika & grönsallad & sen en stooor påse lösviktsgodis till mig & Maja, tja till mig i alla fall men de lät ju bra ;-).

Trevlig helg alla.

Kramkram

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du kryar på dig tjejen...godis kan faktiskt hjälpa...och goda mackor och säkert en god Mackan..hihihihi
    visst är det typiskt nör man har kommit igång med träning och sedan blir sjuk..hände mig med...undrar om vi körde för hårt...äsch.. kram på dig

    Maarit

    SvaraRadera
  2. Ja du gumman det har vi nog tyvärr. Men ja kommer igen ;-). Godis hjälper nog för stunden i alla fall & gott ska de bli. Tar igen det sen. Hoppas ni får en bra helg. Massa kramar

    SvaraRadera
  3. Men VI kommer igen gumman :-). Kram kram

    SvaraRadera
  4. Nej du latmasken ska inte får ta över dig, det ska jag se till, så som du ska peppa mig :) Eftersom jag mår bättre idag, funderar jag på och simma på måndag, det kan väl inte skada? hoppas mackorna blev goda igår. Jo skulle gärna prova klockan, för och se om det är något dumt köp eller inte. :) Krya på dig nu gumman! Vill ses snart! Kraam!

    SvaraRadera