Leta i den här bloggen

söndag 21 november 2010

Operation!!

I morgon ska Maja operera in rör i öronen & jag är jätte nervös. Våran lilla tjej ska sövas =(. Usch va det är jobbigt när man inte riktigt har kontroll & ska lämna henne i någon annans händer, någon som ska ha ansvaret över min dotter. Hua va jobbigt.
En av oss får sitta med tills hon somnat in & vi har tagit beslutet att det får bli Marcus. Han behåller lugnet lite bättre än mig =). Nehej så kan de väl inte va? ;-) Jag kommer sitta & grina i väntrummet & bita naglarna/fingrarna av mig =(.
Håll alla tummar & tår för oss i morron att allt går bra.


I helgen har jag jobbat & jag tror hela Linköpings befolkning var inne just på Maxi Ica Stormarknad i lördags.
Visserligen var det pension, barnbidrag & vi firade 17 år som butik men ändå. Jösses va folk. Var nästan som Gekås i Ullared, gick ej att komma fram. Vi hade även  Mr Goran i affären som trollade & gjorde roliga ballong figurer till barnen & självklart beställde jag två till mina barn. Ett armband till Maja & ett flygplan (Draken) till Noel. Jätte fina. Å så trollade han för mig så jag fick ligga sömnlös & undra hur fan han gjorde. Så sjukt duktig.
Vi bjöd även på tårta & jag hörde att det var en tant som hade ångrat sig när hon stod i "tårtkön" & ställde sig i kön igen då för hon ville ha kaffe men ingen tårta & då säger en annan "kärring" att "man får inte ta två gånger" Jisses, ja säger då det. Skaffa ett liv. Stå på Ica & gapa om en tårtbit. Haha hon var väl rädd att det inte skulle räcka till henne.
Å så bjöds det på Tacos & då var det någon som hade tagit en stor papptallrik & fyllt den till max & sen lagt en tallrik över & så ner i en plastpåse. Simsalabim så har man fixat middagen på  Maxi Ica Stormarknad...... =).

Förut så satt jag & gjorde min egen almanacka. Roligt att designa den som man själv vill ha den & kunna ha bilder på sina barn =). Får se om jag blir nöjd om ca två veckor som leveranstiden var.

Nu sitter Marcus & jag här & varvar ner & letar resor till USA =). Våran julklapp till varandra i år. Såna julklappar kan jag vänja mig vid ;-). Jag tror nämligen också på tomten.......


Sov gott allihopa där ute........

Kramkram

4 kommentarer:

  1. ÅÅÅ Hoppas hoppas det går Bra nu!!!!! jag håller tummarna,,, KRAM till er

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå så bra imorgon, hör av er efteråt, jag kommer också att vara nervös. Tänker på Er, krama Maja från oss

    SvaraRadera
  3. Tack Farmor. Vi ringer när det är klart. Kramkram

    SvaraRadera