Leta i den här bloggen

lördag 6 november 2010

Lördag & strålande solsken.

Idag är det jätte fint väder men inte hjälper det mig. Vaknade med feber även idag. Jag som trodde jag skulle bli bra snart men icke. Fast ja ska inte tråka ut er med att skriva om det.

Maja har suttit bredvid mig en stund & pärlat & nu leker hon i sitt rum med dockskåpet. Noel sover & pappa Marcus har åkt iväg för att köpa en tidig farsdagspresent Jag tyckte han var värd det efter alla resor han har gjort & efter att han har tagit han om barnen & mig när jag är sjuk :-) vad det är tänker jag vänta lite med att tala om ;-)                                                                     
                                                                                                                        
Det här är kul :-)
                                                                    
Koncentrerad ;-)
Godis också, de är ju lördag & pappa är inte hemma......
Lycka
Kom nu så går vi ;-)
Men ja vill gå ut.....
                                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar