Leta i den här bloggen

måndag 8 november 2010

Lekparken

Förmiddagen igår spenderades i lekparken. Dock blev de inte så länge då jag var hemma & var sjuk & sen var det så jätte kallt men en liten tur gjordes i alla fall. Jag hade ju inte varit ute på ett par dagar så det behövdes lite frisk luft.
Maja & Noel har så kul ihop & leker jätte bra. Så underbart att se dem tillsammans. Maja är en sån snäll & duktig storasyster :-)


  
 


 



                Å sen måste jag avsluta med lite roligt från Maja. Håll till godo ;-)

Häromdagen hörde jag ett brak uppifrån övervåningen & jag ropar & frågar vad var det??
Maja svarar då att de var inte jag, bara lite....... ;-) hahaha sötisen.

Maja frågade mig igår:  Maja: är det fredag i morgon?
                                    Jag: nej det är måndag.
                                    Maja: är det måndagsmys då?
                                    Jag: nej de är det ju på fredagar.
                                    Maja: ja men när är det fredag då?
                                    Jag: om ett par dagar.
                                    Maja: ja men när ska vi köpa godis då?
                                    Jag: de gör vi på fredag.
                                    Maja: mamma jag lovar att vi ska köpa godis då ;-)

    Hihi va bra Maja att du lovar att vi ska köpa godis ifall jag skulle glömma...... ;-)
    Å sen när man har köpt godis så äter hon max fem bitar & sen är hon nöjd.
    Då kan hon ställa in sin lilla skål i skåpet & så säger hon att hon ska spara ;-)
    Gumman så söt. Så självklart ska vi köpa godis på fredag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar