Leta i den här bloggen

lördag 6 november 2010

Nya presenten.

Nya farsdagspresenten ( el leksaken ) ;


Även lite bilder från dagen :-)
  

  
Majas fina Lady




Visst blev de bra bilder? Första bilden är på min fina murgröna vi fått av Magnus & Charlotte med barn ( Marcus bror )  Visst är den fin? 
Sen en på ljus såklart, jag älskar ju ljus, vet ej hur många jag gör över med men "ett par" värmeljus per kväll går det allt ;-).
Sen ikväll tror jag nog de får bli en brasa :-) Mys!
Maja min lilla tjej, fin som en docka :-)
Noel lilla vännen, ääälskar mjölk :-) & så att gå omkring i Majas skor, dock på fel fot här ;-)
Sen var ja ju tvungen att ha bildbevis på att Marcus hjälper till i köket :-)

                                                     De var allt för nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar