Leta i den här bloggen

tisdag 23 november 2010

Maja skriver....

I sin nya dagbok =). Hon är så söt & duktig.
Kramade dagboken & sa jag älskar min dagbok mamma.
Då har man lyckats köpt rätt present va? =)






YouTube Video





Fast nu kom ja & tänka på en grej som hände när ja var ca 4 år. Min kusin hade fått en jätte fin docka & jag ville naturligtvis ha en likadan. Sagt & gjort min snälla pappa tog bilen & åkte iväg för att köpa denna fina docka, men den var slut så han köpte en mycket dyrare & ännu finare docka.
Åh ja skäms nästan för att skriva vidare =(.
Pappa kommer så hem med dockan men se ni den hade fel färg på håret... Hallå färg på håret, ja var fyra!!
En sån skulle ju inte jag ha...
Slänger dockan i golvet & om inte de vore nog så hoppar jag på dockan, ja ni läste rätt. Jag hoppade på dockan =(. Usch va ja skäms. Min syster tyckte så synd om pappa & tyckte "jävla unge du ska inte ha nån docka"

Vill bara tillägga att jag inte kommer ihåg detta så bra men min syster & pappa gör det =)

Är fortfarande ganska bortskämd & har ett stort habegär ;-).



- Posted using BlogPress from my iPhone




4 kommentarer:

  1. Vi måste köpa är ganska vanligt att man får höra :-)
    Söt unge

    SvaraRadera
  2. Ja Marcus kan tänka mig det ;o) hihi... Carola kommer du ihåg i tonåren den fina telefonbänken (som säkert inte var gratis) du fick när du fyllde, eller om det var julklapp.. den som du vart så arg över att du fått. Vad skulle du med en sån till... arg som ett bi. Hade du kvar den sen när du flytta hemifrån???? Eller när din mamma hade köpt en tröja som du tyckte va fin och som du också ville ha... då fick du pengar att köpa en sån också, snäll som pappa är ;o) do you remember?????

    SvaraRadera
  3. Ahaha bänken ja.... Jo jag minns. Hade den med mig när ja flytta haha. Tröjan minns ja däremot inte hahaha, men så var de säkert. Hahaha as garvar. Har ja vart sån??! Eller vänta är ja sån....??

    SvaraRadera
  4. Så söt och duktig Maja är, stora flickan! :)

    SvaraRadera